Με πάνω από τον μισό παγκόσμιο πληθυσμό να χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η παρουσία των εταιρειών στο διαδίκτυο δεν αποτελεί πλέον επιλογή, αλλά αναγκαιότητα. Μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναπτύξουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο, να αποκτήσουν followers και να συνδεθούν με το κοινό τους. Ωστόσο, ο τεράστιος αριθμός των διαθέσιμων πλατφορμών και οι διαφορετικές χρήσεις τους μπορεί να κάνουν την ανάπτυξη της διαδικτυακής σας επωνυμίας να μοιάζει δύσκολη. Ακολουθούν λοιπόν 4 απλές συμβουλές για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το πως να προωθήσετε με επιτυχία την εμπορική σας επωνυμία.
Κάθε πλατφόρμα είναι διαφορετική κατά κάποιο τρόπο και είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι λειτουργεί καλύτερα για τη δημιουργία στοχευμένου περιεχομένου ώστε να δημιουργήσετε το engagement.
Ορισμένες ερωτήσεις για την δημιουργία της σωστής στρατηγικής είναι οι εξής:
Η τακτική δημοσίευση περιεχομένου(και όχι όποτε το θυμόμαστε) είναι πάντα ένας καλός κανόνας που πρέπει να ακολουθείτε. Επίσης, η δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου για κάθε πλατφόρμα είναι ένας άλλος τρόπος για να κρατάτε τα social media σας πάντα ενημερωμένα. Αυτό το ημερολόγιο θα καθορίζει το είδος του περιεχομένου που πρέπει να αναρτήσετε για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ανεξάρτητα από το μέγεθος της επιχείρησής σας και την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε, φροντίστε να διατηρείτε αυτές τις πτυχές συνεπείς:
Και αν η επιχείρησή σας μόλις ξεκινάει στα social media, μερικές φορές η ποιότητα είναι καλύτερη από την ποσότητα. Αφοσιωθείτε στην ανάρτηση καλού περιεχομένου σε 1-2 πλατφόρμες(πχ Facebook, Instagram), αντί να είστε ασυνεπείς σε περισσότερες πλατφόρμες (πχ Facebook, Instagram, Twitter, TikTok).
Είναι σημαντικό να ξεχωρίζετε από το πλήθος δημιουργώντας καλό περιεχόμενο.
Τι είναι λοιπόν το καλό περιεχόμενο; Αν και ο όρος αυτός είναι υποκειμενικός και εξαρτάται από την πλατφόρμα, ακολουθούν ορισμένες γενικές συμβουλές για τη δημιουργία καλού περιεχομένου:
Πολυμέσα (Media)
Η αλληλεπήδραση με τους followers σας είναι σημαντική για τη δημιουργία μιας κοινότητας. Οι τρόποι για να το κάνετε αυτό περιλαμβάνουν:
Η δημιουργία μιας στοχευμένης και αποτελεσματικής στρατηγικής στα Social Media θα βελτιώσουν την εικόνα σας σε αυτά και την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Η αξιοποίηση τρόπων να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας θα αυξήσει την αναγνωρισημότητα σας. Και το πιο σημαντικό, η ανάλυση των μετρήσεών σας θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε αν βρίσκεστε στο σωστό δρόμο. Τα Social Media εξελίσσονται συνεχώς και με φαινομενικά νέες τάσεις κάθε μέρα, αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν να διαμορφώσετε τη στρατηγική σας και να αυξήσετε το κοινό σας.
Κάντε την εγγραφή σας για να λαμβάνετε πρώτοι τα επερχόμενα άρθρα μας.
© Copyrights 2024 Abstergo. All rights reserved.