H δημιουργία custom
Μελέτη των marketing
Στην κοστολόγηση του φαγητού και του ποτού, οι έννοιες «περίπου», «κατά μέσο όρο», «χονδρικά», είναι απαγορευτικές. Αυτό γιατί ένα εστιατόριο έχει αρκετά περιορισμένο περιθώριο κέρδους.
Εάν το αντικείμενό σας είναι τα Ξενοδοχειακά, γνωρίστε την εφαρμογή που καλύπτει όλο -ανεξαιρέτως- το φάσμα των μηχανογραφικών εφαρμογών που χρειάζεται κάθε Ξενοδοχειακή Επιχείρηση, Αλέξανδρος Front Office.
Η ταχύτητα και η ευελιξία είναι η λύση για την άμεση διαχείριση των παραγγελιών και των σημείων εξυπηρέτησης.